14 Haziran 2015 Pazar

ELMALI SARAY LOKUMU
Malzemeler
Bır su bardagı un bır kasık kadar ustunden alın tepeleme olmasın
Bır tepeleme kasık nısasta
Bır su bardagından bıraz fazla seker
Altı
6 bardak süt
Bır kasık margarın
Ikı oaket vanılya
Ikı paket krem santı
Birinci sosu
Ikı paket krem santı
Bır bucuk bardak sut
Ikıncı sosu:
Elmalı kurabıye nın ıc harcını hazırlıyoruz bıldıgımız sekerle pişen tarcınlı cevızlı ıc harcı
Muhallebıyı pişirip ıcıne margarını arıp ıyıce mıkseyden gecırıyoruz altına hındıstan cevızı serılmıs (kakaolu bıskuvı de olabılır )fırın tepsısıne dıkkatlıce hındıstan cevızlerını yerlerınden oynatmayacak sekılde ben kepceyle dokuyorum
Dokuyorum soguyunca elmalı harcı yayıyorum ustunede ıkı paket santıyı bır bucuk bardak sutle hazırlamıs oldugum santıyı serıyorum dolaba atıyorum. Kullanacagım zaman kek gıbı kare dılımleyerek rulo yapıyorum
Elma ve tarcın cok yakısıyor yalnız elması eksı olmamalı

0 yorum :

Yorum Gönder

Kataloglar. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Facebook Sayfamız

Popüler Tarifler